۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

همجنس‌بازی، 4 بار مرگبارتر از سیگار

در دانمارک که پرسابقه‌ترین کشور در مورد ازدواج همجنس‌گرایان است، از سال 1990 تا 2002 مردان دارای ازدواج عادی به طور میانگین در سن 74 سالگی فوت کرده‌اند، در حالی که 561 مرد همجنس‌گرا که با هم ازدواج کرده‌ بودند، به طور میانگین در 51 سالگی جان خود را از دست داده‌اند.
تحقیقات نشان داده است که سال‌های استعمال دخانیات، عمر معتادان به سیگار را از یک تا هفت سال کاهش می‌دهد، اما کنکاش‌ها در مورد سن مرگ در نروژ و دانمارک برای همجنس‌گرایان که به طور قانونی ازدواج کرده‌اند، نشان می‌دهد رفتار همجنس‌گرایانه، طول عمر را تا 24 سال کاهش می‌دهد. این نتایج در 23 مارس در اجلاس سالانه انجمن روانشناسی شرقی توسط دکتر «پل وکرک کمرون» ارایه شد. 


دکتر پل کمرون، عضو انستیتو تحقیقات خانواده یک مؤسسه‌ فکری در کولورادو گفت: «چه توجیهی برای محکوم کردن استفاده از دخانیات و ترویج همجنس‌گرایی وجود دارد؟ امروزه در جهان غرب به بچه‌های مدرسه‌ای مقبولیت همجنس‌گرایی و نادرستی استعمال دخانیات آموزش داده می‌شود». 


بنا بر تحقیقات کمرون، زوج‌های مرد و زن همجنس‌گرا به طور میانگین، 24 سال کمتر از زوج‌های مرد و زن دیگر زندگی می‌کنند که به طور عادی ازدواج کرده‌اند. در دانمارک که پرسابقه‌ترین کشور در مورد ازدواج همجنس‌گرایان است، از سال 1990 تا 2002 مردان دارای ازدواج عادی به طور میانگین در سن 74 سالگی فوت کرده‌اند، در حالی که 561 مرد همجنس‌گرا که با هم ازدواج کرده‌ بودند، به طور میانگین در 51 سالگی جان خود را از دست داده‌اند. در این کشور، زنان مزدوج به طور میانگین در 78 سالگی مرده‌اند؛ این تعداد در برابر 91 زن همجنس‌گرایی قرار می‌گیرند که در 56 سالگی فوت درگذشته‌اند. در نروژ مردان دارای ازدواج عادی، در 77 سالگی و 33 مرد همجنس‌گرا در 52 سالگی مرده‌اند. حال آن‌که این آمار برای زنان مزدوج، 81 سال و برای شش زن همجنس‌گرا 56 سال بوده است. 
 

دکتر کمرون ادامه می‌دهد: «تداوم کاهش طول عمر برای همجنس‌گرایان بسیار زیاد است؛ بنابراین با توجه به کاهش عمر شدید همجنس‌گرایان، باید مداوم به بچه‌های دبستانی درباره خطرات همجنس‌گرایی و بیشتر بودن این خطرات نسبت به دخانیات، هشدار داد». 
 منبع: سایت ایرانیان انگلستان



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر